Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Černí Měsíc (Blackstar) je mohutný bílý kocour s obrovskými černýma tlapama a jantarovýma očima

Černá tlapa byl zástupcem Zlomeného měsíce ve Stínovém klanu. Podporoval svého velitele a bojoval za něj, proto byl spolu s ním a několika dalšími válečníky vyhoštěn. Byl nějakou dobu tulákem, ale poté se spolu s Měsíčním drápem vrátil a stal se jeho zástupcem. Na rozkaz zabil Kameňáka a po bitvě s Krvavým klanem se stal velitelem.

Vedl svůj klan k novému území. Udržoval mír, ač jeho klan zůstal stále silný.

V knihách

V sérii první

Divoké kočky

Jako zástupce Stínového klanu, Černá tlapa, se účastní útoku na tábor Hromových. Při pokusu ukrást koťata zabije jednu ze starších, Růžičku. Odrazí ho však Žlutozubka.

Černá tlapa poté bojuje s Bílým vichrem, ale je vyhnán spolu se Zlomeným.

Oheň a Led

Spolu se Zlomeným útočí na konci knihy na tábor Hromových. Ačkoliv je tulák, je popisován jako velký a silný. Po oslepení Zlomeného je však opět vyhnán.

Les plný tajemství

Černá tlapa se stane jedním z Drápových rekrutů, když zástupce Hromového klanu hledá pomoc při zabití jeho velitele, Modrou hvězdu. Zatímco nejmenován, účastní se útoku na tábor Hromového klanu, ve kterém se Dráp pokouší zabít Modrou hvězdu.

Bouře přichází

Černá tlapa se stane jedním z Drápových následovníků poté, co je zástupce Hromového klanu vyhoštěn, a když je Dráp přijat do Stínového klanu jako Měsíční Dráp, stane se jeho zástupcem.

Nebezpečná stezka

Blackfoot se objeví jako nový zástupce Stínového klanu pod Měsíčním Drápem a je ukázáno, že je zcela loajální svému novému vůdci.

Nejtemnější hodina

Když Hnědulka sleduje Proužka z tábora, vidí ho, jak mluví s Černou tlapou na území Hromového klanu a sděluje mu zprávy o plánech Měsíčního drápa.

Poté je Černá tlapa v táboře Říčního klanu jako součást nově vytvořeného Tygřího klanu. Poté, co to Proužek neudělá, Černá tlapa na rozkaz Měsíčního drápa zabije Kameňáka poté, co válečník Říčního klanu odmítne zabít Bouřkotlapku a Pírkotlapku.

Po smrti Měsíčního drápa, Černá tlapa neochotně souhlasí se sloučením poloviny Tygřího klanu s ostatními třemi klany a vytvoří Lví klan, aby vyhnal Krvavý klan a jejich vůdce, Postracha. Po porážce Krvavého klanu se Ohnivý měsíc ptá Černého tlapy, co má v plánu dělat dál, a zástupce Stínového klanu odpoví, že půjde do Měsíčního kamene, aby získal své nové jméno a devět životů. Než Černá tlapa odejde, Ohnivý měsíc prozradí, že ho viděl zabít Kameňáka a varuje ho, aby neopakoval chyby koček, pod kterými sloužil. Z toho vyplývá, že se Černý měsíc stydí za své minulé činy se Zlomeným a Měsíčním drápem. Firestar si myslí, že Černý měsíc nebude zbytečně prolévat další krev, i když nevěří, že Černý měsíc někdy bude jeho spojencem.

V druhé sérii

Půlnoc

Na Shromáždění je Černý měsíc poslední, kdo dosáhne Velké skály. Hlásí, že kořist a voda Stínového klanu je navzdory suchu dostatek, ale Lístečka poznamenává, že by to řekl, i kdyby tam žádná voda nebyla. Černý měsíc oponuje Křídlence, kotě tuláka, která se stane učedníkem léčitele. Dává to dobře vědět ostatním velitelům a říká, že neví, jestli ji Hvězdný klan přijme.

Zdá se, že na příštím Shromáždění si Černý měsíc užívá fakt, že ostatní klany mají mezi sebou neshody. Neochotně hlásí, že Zlatuška je pryč, když ostatní klany hlásí pohřešované válečníky, ačkoli nejprve předpokládal, že se vrátila do Hromového klanu. Věří, že doufat v jejich návrat je zbytečné a že klany viděly poslední z nich. Poté pokračuje v hlášení další aktivity Dvounožců kolem Hromové stezky.

Východ měsíce

Když Ohnivý měsíc přijde do Stínového klanu, aby si promluvil o tom, že Dvounozči ničí les, Černý měsíc popírá jakékoli potíže. Ohnivý měsíc se ptá, jak jeho klan přežije bez listí, a Černý měsíc odpovídá, že Stínový klan může vždy jíst jídlo ze Skládky. Popeluška mu připomíná, že když to zkoušel Stínový klan naposledy, polovina klanu zemřela na nemoc. Černý měsíc umlčí Obláčka, když se jeho kocour pokusí promluvit, a zamračí se na Popelušku, když ho pokárá, že ho neposlouchal.

Černý měsíc odmítá diskutovat o jakýchkoli problémech s Ohnivým měsícem až do Shromáždění a hlídka odejde. Obláček později řekne Popelušce, že Černý měsíc poslal své válečníky na skládku, aby shromáždili krysy a potravu pro vrány.

Rozbřesk

Žlatuska ho přesvědčí, aby šel do Čtyřech stromů a setkal se s ostatními vůdci klanu, aby počkal na znamení umírajícího válečníka. Černý měsíc odchází, když je jasné, že žádné znamení nepřichází, a později řekne Ohnivému měsíci, že by už neměli čekat, protože žádné znamení nepřichází. Oznámí, že Stínový klan bude cestovat do Dvounožčího doupěte, aby žil na bývalém území Krvavého klanu, a říká, že klany by měly přežít samy.

Později přijde Hromový a Větrný klan zachránit Stínový klan poté, co Dvounožci začnou ničit jejich tábor. Černý měsíc chrání učedníka, Kouřotlapku, před příšerami, a pak běží zpět, aby sebral koťata Stínového klanu

Když Hromový klan přivede Stínový klan do Slunečních skal jako útočiště, Černý měsíc ukáže svou úlevu Ohnivému měsíci a poděkuje mu. Velitel je hrdý, ale nakonec nechá Jezerní lístku a Křídlenku, aby pomohli Obláčkovi ošetřovat jejich zranění. Nakonec přizná, že Dvounozčí ničí les a Stínový klan by byl lepší spolu s ostatními klany. Přesto kvůli své nedůvěře k nim postaví stráž a odmítá jakoukoli pomoc při chytání kořisti.

Poté, co klany stráví noc na Ječmenově farmě, některé kočky, včetně Černého měsíce, tam chtějí zůstat. Po dosažení hor vůdce Stínového klanu trvá na tom, že nechce zůstat dlouho, ale vzdá se, když vidí špatný stav svých členů klanu. Když Ostrodráp navrhne Zlatušce, aby vedla Stínový klan na cestu, Černý měsíc protestuje, ale nakonec to dovolí.

Když dorazí do Kmenu tekoucí vody, Černý měsíc se zdráhá zůstat, ale ostatní velitelové a Obláček ho přesvědčí, aby zůstal. Neustále se snaží přimět klany, aby odešly, a věří, že musí, než se nastěhuje více sněhu.

Záře hvězd

Bude co nejdříve

V mangách

Válečníkův návrat

Černá tlapa je viděn jak sedí na velitelském místě spolu s dalšími veliteli. Zřejmě se stal velitelem Stínového klanu.

Seznam zabitých koček

Galerie

Advertisement