Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Říční klan (RiverClan) je klan koček které žijí u řeky. Umí plavat a loví ryby. Při dobách když je v lese největší hlad je tento klan nejlépe zásoben.

Popis

Povaha

Říční klan je klan žijící u řeky. Jsou proslulý svými plaveckými dovednostmi. Také rádi sbírají hezké věci (kamínky, peříčka, skořápky od ptačích vajíček), kterými si zdobí své pelíšky. Jsou to dlouhosrsté, elegantní a dobře živené kočky. Jsou chytré, ale jiné klany je nazývají línými a tvrdohlavými. Občas jsou odneseni dvounožci, protože jsou tak krásné, že jsou zaměňované za zatoulané mazlíčky.

Potrava

Říční klan se živí rybami, vodními hraboši, ryzci, myšmi a rejsky, neradi žerou ptactvo.

Teritorium v lese

Území

Říční klan má území celé ohraničené řekou.

Nachází se především na zarostlých loukách a planinách plné rákosí, není zde mnoho stromů.

Místa

Tábor- Tábor je rákosím a řekou. Ostatní klany se bojí vody, a proto tento tábor nebyl skoro nikdy napaden.

Řeka- Řeka je zdroj potravy říčních koček. Někdy se ale může rozvodnit a ohrozit životy koček

Soutěska- Prudký svah řeky na hranici s Větrným klanem

Most- Most vytvořen dvounožci který vede ke Čtyřem stromům

Říční klan má území modře

Bukový porost- Malá mýtinka obklopená buky, odkud je vidět na území Větrného klanu. Cvičí se zde učedníci.

Morganova farma- Farma dvounožců a jejich camp na kraji území

Sluneční skály- kamenitá pláň se spoustou kořisti, rádi se zde vyhřívají. Často o ně bojují s Hromovým klanem

Strž- Strž blízko území Hromového klanu, z ní spadla například Modrá hvězda nebo Drápek

Tábor v lese

Tábor Říčního klanu

Celý tábor je obklopený rákosím. Všechny pelíšky jsou vyrobeny z rákosí. Školka má velmi tlusté stěny a jen malý vchod, aby při povodních voda koťata neodnesla. Všechna doupata jsou vyzdobena peříčky a kamínky. Poblíž školky je maličký potůček ,kde si koťata můžou hrát a učit se pomalu plavat.

Teritorium u jezera

Říční klan má území modře

Tábor – Stejně jako tábor v lese, je i tento tábor zastrčený na pozemku obklopeném dvěma potoky, díky čemuž je dobře bráněný.

Doupě dvounožců v zelenolistí - Během zelenolistí sem chodí dvounožci hlučně plavat.

Půlmost – Svérázný most, který končí na půli cesty ve vodě. Jsou k němu ukotveny čluny dvounožců.

Pobřeží jezera - Říční klan vlastní jižní až západní část břehu jezera

Tábor u jezera

Jezerní tábor Říčního klanu je na trojúhelníku země mezi dvěma potoky. Dá se k němu dostat plaváním nebo překročením potoka přes nášlapné kameny. Školka, doupě starších a doupě velitele jsou pod hustým ostružinovým houštím. Doupě léčitelky je pod trnitým keřem přečnívajícím potok; půda pod ním byla odplavena a zůstala po ní tůň.

Advertisement