Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Šedý Pruh (Graystripe) je šedivý dlouhosrstý kocour se žlutýma očima a pruhem tmavé srsti na zádech

Šedý pruh se narodil do Hromového klanu a stal se učedníkem Lva. Seznámil se se Zrzkem, a stal se jeho nejlepším přítelem. Když získal své válečnické jméno, nevěnoval se příliš svému učedníkovi Kapradínkovi, protože často chodil za svojí tajnou láskou Stříbrnkou z Říčního klanu. Ta s ním zabřezla, ale během rození bohužel zemřela na ztrátu krvě. Šedý pruh byl tímto zničen a pokoušel se co nejlépe ochránit svá koťata, dokonce se na chvíli přidal i do Říčního klanu, ze kterého byl ale nakonec vykázán Levharthvězdou.

Během bitvy s Krvavým klanem se stal zástupcem Hromového klanu poté, co zemřel Bílý vichr. Během ničení lesa dvounožci vedl záchranou výpravu, během které se jim povedlo dostat chycené kočky v klecích, sám ale zůstal uvězněný.

V manze se poté dozvídáme, že ho dvounožci odvezli do jednoho z domů, kde se musel stát mazlíčkem. Seznamuje se s Millie a ač se bál, že už není více válečníkem, nakonec se rozhodl najít opět klany s Millie po boku.

V knihách

Divoké kočky

Jako učedník napadne Zrzka v lese. Poté, co se porvou, začnou si povídat a spřátelí se.

Když se Zrzek/Ohnivák dostane do klanu, vysvětluje mu všechny zvyklosti a představuje členy.

Na konci pomůže vyhnat Zlomeného měsíce a díky tomu se stane válečníkem jménem Šedý pruh.

Oheň a Led

Dostane zde svého učedníka- Kapradíka.

Jednou se málem utopí, ale zachrání ho Stříbrnka z Říčního klanu. Do té se také následně zamiluje a tajně se s ní schází.

Ztracený válečník

Bude co nejdříve

Válečníkův úkryt

Bude co nejdříve

Válečníkův návrat

Bude co nejdříve

Seznam zabitých koček

  • Drápek (Whiteclaw) - zapříčiněno
  • Ostříž (Clawface)
  • Proužek (Darkstripe)

Galerie

Advertisement