Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Hvězdný klan (StarClan) je klan padlých koček které za svůj život dělali jen to dobré pro svůj klan a druhy

Popis

Kočky a jejich potomci, kteří ctili zákoník se stanou členem Hvězdného klanu když zemřou a to i v případě, že nebyli součástí klanu v okamžiku své smrti.

Po smrti je kočka přivedena do Hvězdného klanu jinou hvězdoklanovou kočkou (obvykle blízkou osobou nebo učitelem). Když vůdce ztratí život, život se objeví v Hvězdném klanu jako velmi slabá kopie vůdce, ale kopie není schopna slyšet, mluvit, nebo se dotýkat jiných koček, dokud vůdce neztratí poslední život.

Hvězdné kočky nezanechávají otisky tlapek, jejich oči září jako měsíc, a jejich kůže září bledým světlem. Jsou cítit všemi vůněmi ročních období. Duchové koček zůstávají v hvězdném klanu, dokud nejsou zapomenuti všemi živými a mrtvými kočkami. Poté odejdou a žijí v míru a poklidu sami.

Území

Hvězdné území je popisováno jako měsíční krajina mlhy a stínů. Podobá se lesu. Pro žijící kočky se území hvězdného klanu jeví jako velký, zatažený pás hvězd (Mléčná dráha). Žijící kočky se domnívají, že když kočka zemře a dostane se k Hvězdným, vznikne na Hvězdné kožešině nová hvězda. Jídla je vždy dostatek a kočky žijí bezstarostně.

Život v hvězdném klanu

Věk

Hvězdné kočky nestárnou, zůstanou navždy ve věku, ve kterém byli nejšťastnější (Žlutozubka je stará, protože byla nejšťastnější na konci svého života, ale Modrá hvězda je opět mladá). Kočku Hvězdného klanu je možno zabít, ale poté zmizí navždy.

Hierarchie

Kočky jsou oslovovány podle nejvyšší pozice, které by v životě dosáhli, kdyby předčasně nezemřeli. Hvězdný klan nemá svého velitele, všechny kočky se respektují navzájem a spolupracují

Hvězdné a žijící kočky

Hvězdní pomáhají žijícím kočkám, objevují se v jejich snech a sdělují jim proroctví. Je odhaleno, že Hvězdní vybírají nové velitele na mnoho let dopředu. Jsou mimořádně propojeni s léčiteli. Každý půlměsíc se všichni léčitelé a jejich učedníci sejdou v míru na posvátném místě a rozmlouvají s Hvězdnými.

Hvězdní mají podle všeho moc nad životem a smrtí. Je prokázáno, že až Popeluška zemře, narodí se kotě, které se stane její reinkarnací.

Seznam koček ve Hvězdném klanu

Galerie

Advertisement