Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Mazlíček (kittypet) jsou domácí kočky, které žijí s dvounožci, kteří je chovají a starají se o ně.

Většinou se kočky jakožto mazlíčci narodí (Ohnivý měsíc). Někdy se klanová kočka stane mazlíčkem, většinou protože je odnesou dvounožci (Šedý pruh). Někdy občasně mění svoji roli mazlíčka například se samotářem (Fešák) či se na chvíli přidat do klanu (Koudy).

Popis

Mazlíčci jsou pečování a hýčkání Dvounožci. Mnoho z nich je baculatých, protože je Dvounožci krmí několikrát denně suchými granulemi bez chuti. Mají měkké svaly a vědí velmi málo o umění boje a lovu (až na výjimky). Jsou většinou líní a nemají chuť nic moc dělat.

Klanové kočky opovrhují život mazlíčků, a je to proti kódu aby válečník se stal mazlíčkem, jak kód říká aby odmítli lehký život jednoho. Mazlíčci nemají kam jít když zemřou, ačkoli se mohou objevit jako duchové, a potencionálně být navštíveni.

Vztah ke klanovým kočkám

Klanové kočky považují mazlíčky za žijící v hanbě, berou potravu od dvounožců a žijí ve falešném pohodlí mimo dosah Hvězdného klanu. Mazlíčci jsou normálně považováni jako 'měcí' a označení 'mazlíček' může být použit jako urážka jako, "Ty bojuješ/lovíš jako mazlíček," což znamená, že kočka je špatný lovec nebo bojovník. Některé lesní kočky se domnívají, že nejen že jsou mazlíčci méněcenní, ale jsou také zrádní a nedůvěryhodní. Jedním z příkladů je od Dlouhého citát když slyšel, že Ohnivous a Šedý pruh dávali jídlo Říčnímu klanu: "Zrádci! Přesně to, co bych od mazlíčka očekával!" Většina klanových koček používá známé rčení "Jednou mazlíček, navždy mazlíček!".

Mnoho koček narozených v klanu nedůvěřuje kočkám kteří se jako mazlíčci narodili nebo mají jejich krev, jako je Bílý mrak, Ohnivý měsíc, Millie, Čmouha, atd.

Seznam mazlíčků

Advertisement