Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Mlha (Mistyfoot) je modrošedá krásná kočka s hustou srstí a modrýma očima

Mlha se narodila v Hromovém klanu společně s Kameňákem a Mechovičkou. Jejich matka, tehda se Modrá hvězda jmenovala Modroočka, se rozhodla koťat vzdát, aby se mohla stát zástupkyni, a proto je předala do Říčního klanu svému druhovi Dubasovi. Mechovička cestou bohužel umrzla.

Mlha spolu s jejím bratrem vyrůstala s adoptivní matkou Šedivkou a nevěděla, že je napůl Hromového klanu. Porodila také čtyři koťata, ale nedá se říct, že by s jejím druhem Černým drápem měla silný vztah. Když byla odhalena pravda o její matce, nechtěla této informaci věřit, ale nakonec Modré hvězdě odpustila.

Stala se učitelkou Pírky a vždy stála po boku svého bratra. Dostali se však do problémů, když vznikl Tygří klan, protože Měsíční dráp nesnášel kočky nečisté krve a navíc se chtěl pomstit Modré hvězdě. Kameňák byl zabit a Mlha společně s učedníky byli zachráněni Ohnivým měsícem, Šedým pruhem a Havranem, kteří jim nabídli přístřeší v Hromovém klanu.

Po smrti Měsíčního drápa a bitvě s Krvavým klanem se rozhodla vrátit zpět do Říčního klanu, kdy jí Levharthvězda nabídla místo zástupkyně.

Drobnosti

  • Je velmi podobná své matce Modré hvězdě
  • Porodila čtyři koťata- dvě z nich zachraňoval Ohnivous a Šedý pruh při povodních
    • Jejich jména ještě nebyla přeložena do češtiny
    • Autorka později přiznala, že na koťata Mlhy podstatě zapomněla

Galerie

Advertisement