Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement
Bluestar1.png
Modrá hvězda
nonepx

Klan

Hvězdný Klan

Bývalý klan

Hromový Klan

Rodina

Partner : Dubas

Syn : Kameňák

Dcery : Mlha, Mechovička

Další jména

Válečnice : Modroočka Zástupkyně : Modroočka Velitelka : Modrá Hvězda Členka Hvězdných : Modrá Hvězda

Postavení v klanu

mrtvá

Modrá hvězda (Bluestar) je modrošedá kočka s hustou srstí, ledově modrýma očima a stříbrnou tlamičkou.

Jako mladá válečnice Modroočka se zamilovala se říčního válečníka Dubase, se kterým se jí narodila tři koťata- Mlha, Kameňák a Mechovička. Když se o koťata starala, tehdejší zástupce velitele Hnědouš se rozhodl odejít ke starším a ona věděla, že pokud se koťat nevzdá, zástupcem se stane Bodlák, který by klan vedl jen do zbytečných válek. Rozhodla se proto je odevzdat svému druhovi do Říčního klanu, ale Mechovička cestou umrzla, protože byla tuhá zima.

Doopravdy se stala zástupkyní a později velitelkou. Její první zástupce byl Rudou a do klanu přijala Zrzka, mazlíčka, ze kterého se později stal Ohnivý měsíc. Po Rudochovi a Lvovi se jejím zástupcem stal Dráp, kterému bezmezně věřila i přes varování Ohnivouse.

Později jí silně otřásla Drápova zrada a přestala věřit, že má Hvězdný klan čisté umysli. Byla přesvědčená, že ji trestá kvůli opuštění koťat a moc nepomohlo, když se územím prohnal požár. Příliš se nezajímala o klan, byla přesvědčená, že všichni kromě Bílého vichra a Ohnivouse jsou zrádci.

Když Ohnivous vedl psí smečku ke strži, zaútočila na psí alfu a společně s ním spadla do řeky. Na břeh jí společně s Ohnivousem vytáhli i její koťata žijící v Říčním klanu, Mlha s Kameňákem. Ti jí nakonec odpustili, smířili se s tím, že je jejich matkou. Modrá hvězda umírá s čistou hlavou, uvědomuje si dobro Hvězdného klanu. Později dá Ohnivému jeden z životů a uklidňuje ho během bitvy s Krvavým klanem.

V knihách[]

Divoké kočky[]

V úvodu Modrá hvězda sleduje oblohu. Přijde k ní Tečka, léčitelka Hromového klanu oznamuje že všechny kočky se z bitvy u Slunečních skal zotaví. Modrá hvězda se jí svěří se svými obavami protože to byla její první prohra po tom co se stala velitelkou a je málo koťat. Tečka jí ujistí že rok teprve začíná a není proč se obávat. Když po obloze prolétne hvězda, Tečka vyčte věštbu: "Jen oheň zachrání klan." Nejdříve je Modrá hvězda znepokojená , ale pak tomu uvěří, protože Tečce důvěřuje.

Když se Zrzek odváží do lesa a popere se se Šedákem, Modrá hvězda je pozoruje. Poté vystoupí se Lvem ze stínů a po rozhovoru se Zrzkem mu nabízí místo v klanu.

Oheň a Led[]

Vyslechne si od Ohnivouse, že Havran není mrtvý a rozhodne, že to ponechají jako tajemství. Na shromáždění představuje Žlutozubku jako novou léčitelku.

Během této knihy ztrácí Modrá hvězda život kvůli zelenému kašli, ale jen Ohnivous a Žlutozubka vědí, že jí nyní zbývá jen poslední.

Ztracený válečník[]

Šedý pruh slyší její hlas ve snu, společně s mnoha dalšími kočkami Hromového klanu.

Galerie[]

Drobnosti[]

  • Modrá hvězda byla charakterizována jako stará šedá kočka. [1]
  • V manze, Ztracený válečník je zobrazena jako světle šedá kočka s tmavým pruhem na hlavě. [2]

Citace :[]

" V dobách jako je tahle potřebujeme pomoc Hvězdných válečníků . Mluvila jsi s nimi ? "

Modrá hvězda k Tečce

"Pro Havrana bude lepší, když si ho kočky z klanu budou pamatovat jako mrtvého hrdinu než jako živého zbabělce."

Modrá hvězda k Ohnivousovi v Oheň a led

Odkazy[]

  1. Divoké kočky, úvod , strana ???
  2. Manga Ztracený válečník strana 87
Advertisement