Válečníci - Erin Hunterová Wiki
Advertisement

Zlatka (Goldenflower) je světle zrzavá mourka se žlutýma očima.

Zlatka byla válečnicí Hromového klanu, které se narodil Rychlík. Později se dala dohromady s Drápem, kdy se jim narodili Ostružínek a Zlatunka, nicméně byla z jeho zrady nesvá a bála se o bezpečí svých koťat. Často také vyčítala Ohnivousovi, že stále vidí v Ostružínkovi jeho otce. Po cestě na nové území odešla ke starším a po čase zemřela stářím.

V knihách[]

Proroctví začíná[]

Vzhůru do divočiny[]

Zlatka je matka ve školce starající se o jedno kotě, Rychlík. Když se Havran vrátí z bitvy zraněný, Zlatka rychle volá Tečku na pomoc. Později je viděna v bitvě, kdy Stíinoví napadnou tábor a následně jak opravuje školku spolu s Bělkou.

Oheň a led[]

Zlatka se stěhuje zpět do školky, protože opět očekává koťata. Její syn Rychlík se mezitím stává učedníkem. Když Modrá hvězda dostane zelený kašel, Zlatka na ni dohlíží v jejím doupěti.
Když Ohnivý přinese Mráčka, Zlatka poznamenává, že je příliš malý a slabý, aby přežil bezlistí a nesouhlasí s jeho přijetím do klanu.

Les plný tajemství[]

Zlatka porodí svá koťata. Když Stříbrnka zemře, Modrá hvězda Zlatku požádá, aby se o koťata postarala. Ačkoli ostatní matky zuřivě protestují a celý klan je obecně nepřátelský, Zlatka souhlasí, že se postará, s poznámkou, že má spoustu mléka. Stará se o ně se stejnou láskou a náklonností jako o své vlastní.. Když Křivý měsíc požaduje, aby byla koťata Stříbrnky vrácena do klanu jejich matky, je Zlatka velmi smutná.

Bouře přichází[]

Zlatčina koťata poprvé opustí školku. Jejich matka je provede táborem a seznámí je se staršími. Po zradě Drápa je několik koček podezřívavách, protože si nelze nevšimnout, že Ostružínek je vzhledově kopie svého otce. Zlatka je ochraňuje a dbá na to, aby s nimi každá kočka zacházela dobře. Neplánuje jim říct, kdo byl jejich otec, řekne jenom to, že to byl statečný a mocný válečník.

Nebezpečná stezka[]

Zlatka nadává svému synovi, protože si hraje příliš hrubě se Snížkem. Ohnivému se okamžitě vybaví Dráp. Zlatka později navrhuje, že by to měl být Ohnivý kdo koťatům řekne, kdo je jejich otec, ale Ohnivý se rozhodne, že jim to zatím neřekne. Zlatka později poprvé odnese svá koťata do lesa a Ostružínek chytí myš. Později její koťata stanou učedníky a Zlatka se vrací ke svým válečnickým povinnostem.

Nejtemnější hodina[]

Zlatka se postaví na stranu Ohnivého, když Poružek řekne, že nepřijme mazlíčka za svého velitele. Stále se stará o svá koťata a velmi si je chrání, i když jsou nyní učedníci. Když Zlatotlapka uteče, aby se přidala ke Stínovým, Zlatka je rozuřená a viní z toho Ohnivého, protože jejím dětem nikdy nevěřil. . Ohnivý sám sobě přiznává, že má pravdu, zatímco Bouřka Zlatku uklidňuje. Později se Zlatka zúčastní boje proti Krvavému klanu.

Nové proroctví[]

Půlnoc[]

Zlatka je nejstarší matkou klanu. I když nemá žádné vlastní potomky, rozhodla se zůstat v e školce a pomáhat Kapradině. Odmítá stát se znovu válečnicí, protože její sluch a zrak už nejsou dostatečně ostré, aby byla užitečným členem loveckých hlídek.

Záře hvězd[]

Zlatka odchází mezi starší. Když kočky konečně dorazí k jezeru, je velmi unavená a opírá se o rameno svého syna, když jdou dolů ze svahu směrem k vodě. Často pomáhá navigovat Dlouhého a popisuje mu jejich nové okolí. Když klan dorazí do jejich nového domova v kamenné prohlubni, utěšuje svého syna, který je po cestě do tábora vyčerpaný a má špatnou náladu.

Spolu s dlouhým prozkoumávají nové doupě starších. Brzy se k nim připojí Myška. Ji a některé starší později trápí bolesti břicha, protože jim líčitelka Říčních Křídlenka dala zkaženou vodu.

Západ slunce[]

Po boji s jezevci má na jedné straně má hluboký škrábanec. Pomáhá Dlouhému s orientací v prostoru, když vylézají z úkrytu, kde se spolu s Myškou schovali během boje. Později pomáhá pohřbít Popelušku. Později kulhá a stěžuje si na prasklé polštářky, takže jí Jezerní lístka dělá obklad z řebříčku. Později, někdy mezí touto knihou a začátkem třetí série Zlatka umírá stářím.

Super edice[]

Věštba Modré hvězdy[]

Bude dopsáno co nejdříve

Galerie[]

Drobnosti[]

  • Autorky potvrdily, že Zlatka skutečně milovala Měsíčního drápa. Vicky uvedla, že Měsíční dráp ji obdivoval a považoval za dobru matku, ale nikdy ji opravdu nemiloval. Jeho pravou láskou byla Saša.
  • Rychlík a jeho sourozenec, co zemřel jako kotě (Lynxkit) jsou koťata, která Zlatka měla se Záplatou.
Advertisement